بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عقیلی خودش را گرفته یا هواداران سپاهان و استقلال را!؟

Free Link Exchange

کاملا از ابتدای بحث پیوستن بازیکنی چون هادی عقیلی به استقلال مشخص بود که این بازیکن برای بالا بردن قیمت خود و بازارگرمی با استقلالی ها وارد مذاکره شده بود و ابتدا کارش به مسئولین نقل و انتقالات باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داده است.
این کار هر ساله بازیکنانی چون بنگر،هادی عقیلی،سید جلال حسینی و یکی دو بازیکن دیگر که در سپاهان و دیگر تیم های صنعتی می باشد!
این بازیکنان چون از وضعیت باشگاه متمول سپاهان به خوبی آگاه هستند ، ابتدای هر فصل با مطرح کردن شایعه حضورشان در تیمهای دیگر باعث ایجاد استرس و نگرانی میان هواداران تیمشان میشوند و در نهایت با فشاری که هواداران تیم و علاقه مندان خودشان به باشگاه مربوطه می آورند ، مدیران خود را مجبور به تمکین از خواسته های معقول و غیر معقول خود می کنند،در پایان کار نیز با یک قرارداد خوب در همان تیم سابقشان _ سپاهان _ ماندنی می شوند.
(کاری که این فصل فعلا حنیف عمران زاده تا حدودی مشابه آنرا را در حال انجام دادن می باشد البته با چندین دلیل محکه پسندتر! )
اما در مورد اظهار نظر اخیرعقیلی در مورد نظری جویباری و هواداران استقلال که عنوان کرده استقلالی ها باید شرایط من را درک کنن که به عنوان یک بازیکن قدیمی می بایست در تیمم می ماندم و ......
اولا باید از آقای عقیلی بپرسیم که آخه مرد نا حسابی توکه اولویت بازی در فصل آینده ات تیم سپاهان بوده،پس چرا ابتدا با استقلالی ها وارد مذاکره شدید؟!
و یا اینکه حالا که موفق به بستن قرار داد سه ساله با سپاهان شدید ، چرا از هواداران استقلال دلجویی می کنید!؟
در ضمن به شما هیچ ربطی ندارد که جویباری چه کسی و چه کاره بوده! مهم این است که فعلا به عنوان مسئول نقل و انتقالات استقلال به وظیفه خودش عمل می کند.
در خصوص سن بالای شما نیز قبوله که امیر قلعه نویی دیر به این نتیجه رسیده بود ،ولی دو سه روز قبل از تمدید قرار داد شما و بعد از مشخص شدن پیوستن امید ابراهیمی به استقلال در طی مصاحبه ای عدم نیاز به شما را اعلام کرده بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,هادی عقیلی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com